Min nya blogg!

Hej!
Jag har länge haft svårigheter att gå ner i vikt och jag har läst en hel del bloggar med motiveringar till att gå ner i vikt eller att man får läsa om deras kamp. Så därför tänkte jag, varför kan inte jag starta en blogg om detta och se om jag också kan få lite motivation från andra läsare?
Jag har under dom senaste 2 - 3 åren haft svårt att gå ner i vikt. Har försökt träna, börja på olika dieter och även testat tabletter från gymgossisten men inget har som funkat för mig. Jag har alltid fallit ner i snacks-träsket igen.. Har som alltid tänkt "nu på måndag, då jäklar!" eller "idag, idag ska jag börja på ett nyttigare och mer hälsosamt liv!" men det har aldrig funkat.
Men nu kanske det funkar om jag får skriva av mig, dom dagarna det går bra och dom dagarna det går dåligt och förhoppningsvis få lite pepp ifrån olika läsare! Det hade ju varit en dröm!
Jag kanske inte uppdaterar varje dag eftersom jag har det ganska stressigt vissa dagar och andra dagar så kanske jag gör många uppdateringar.
Men nu ska jag iallafall ge ett nytt försök till att bli av med några kilon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0